الخميس، 14 أغسطس 2008

الحب


الحب نصيب وقدر

هو شمس ومطر

واحزان وافراح

واهات ودموع

هو كل شئ مرئ ومسموع

هو كل ما تتقدم به خطوة ولا تريد الرجوع

هو ان نستسلم لكل شئ ونسميه خضوع

هو ان تحب من معك دون معرفة النوع

ذكر ام انثي ..قريب ام غريب

المهم ان الحب في قلبك موجود ومرغوب

المهم ان تحيا وليس في قلبك للكره وجود

هو ان تعلم ان مهما حدث لك ..فاللفرح موعد مرقوب

هو ان تسعد من حولك ..حتي ان لم يكن في قلبك للسعادة وجود

هذا هو الحب المرغوب ..او الذي هو نادر الوجود

حب بلا هدف ولا رغبة ولا شروط




هناك 12 تعليقًا:

Unknown يقول...

رائعه كالعاده بجد مبعرفش اكون في حالتي الا لما اكون امام كلماتك

nanosa يقول...

السلام عليكم
انا كل اللي عاوزه اعرفه
هو انت مين؟؟
لاني دخلت ع المدونه ومش بتديني حاجه
فلو بس امكن اعرف انت مين؟؟؟

Unknown يقول...

انتي فين يا قمر ايه الغيبه الطويييييييييييييييييييييييييييله ديه بجد مشتاقين لاحلي الكلام

Unknown يقول...

ايه يا ننوسه انتي فين ولا اعملك حمله للبحث عن كلماتك الرائعه علي المدونات انا بامهملك 3 ايام للرد ببوست جديد او توضحي انتي فين والا فقد اعذر من انذر هاعمل الحمله للبحث عنك

Unknown يقول...

بدأنا الحمله للبحث عنكي يا ننوسة النوانيس وجاري اخبارك باي جديد

Unknown يقول...

كل عام وانتي بخير يا ننوسه وجاري البحث عنكي علي كافةالاصعده

Unknown يقول...

لااااااااااااا بجد اكيد فيه مانع جاااااااامد لعله خير ان شاء الله

nanosa يقول...

السلام عليكم
انا بجد عاوزة اعرف بس مين الشخص اللي مهتم بننوسه اوي كده
بس ع العموم هو يستاهل كل شكر

وكل رمضان وانت بخير
ومعلش لانك مش هتلاقيني ولا عملية بحثك هتطلع بيها بنتيجة

لان غيابي سببه هو رمضان وطول الشهر الكريم
انا ولله الحمد متفرغة لعباده الرحيم
وشكرا مرة تانية لسؤالك


رمضان عليك كريم

Unknown يقول...

ننوسه

انا جيت

يارب تكوني بخير
قلقت اوي
عليكي وعلي شيماء
وحشتوني جدا

جيت اطمن عليكم

وقرأت البوست الجديد
رائع ومتميز كالعاده


بس لما عرفت ان السبب هو الشهر الكريم
خلاص لا طاعة لمخلوق في معصية الخالق

منقدرش نتكلم

يارب تكوني بخير واشوفك في العيد وكل سنه وانتي طيبه

اخوكي برقش

Unknown يقول...

عارفه يا ننوسه احنا ممكن نستفيد برده منك في شهر العباده ليه متكتبيش حاجه عن تجربتك كل خمس ايام مثلا انتي عملتي ايه وايه اللي كان نفسك تعمليه وايه اللي لسه علي قايمتك وحاجات من ديه بجد ممكن تفيدي جدا الناس اللي بيتابعوكي انك تحفزي الناس ومنها طبعا تحفزي نفسك علي جعلها اكثر من مجرد رائعه

nanosa يقول...

السلام عليكم
برررررررررقش
وحشتني جداااااااااااااا
يا اعز واغلي اخ ف الدنيا
انا بجد عارفة اني مقرة جدا ف حقك
بس حقيقي غصب عني
وانا عارفة انك طالما عرفت السبب يبقي عذرتني


اختك نانوسة

ف رعاية الله وحفظه
واللهم بلغك ليلة القدر..........ااااااااااامين يارب العالمين

nanosa يقول...

السلام عليكم
فيفا
انا مش عارفة اقولك ايه
بس هي فكرة لذيذة
وان شاء الله لو قدرت انفذها هنفذها
وجزاك الله خيرا
ف رعاية الله