الاثنين، 5 مايو 2008

قدري..أم قصتي!؟


ماذا يحل بي
هل هذا هو قدري
أم هذه قصتي المكتوبة لي
كلما اُقبل علي نسيانك
تأتي أنت وتذكرني بك
وأنا يوماً لم أنساك أنت
ولم أنسي شيئاً من ذكرياتك
ولكن كل ما أحاول أن أفعله..أن أسهو بعض الأوقات عن التفكير بك
ولكن هذا قدري..أن لا أسهو لحظة عنك
أن تظل دائماً معي ..حتى إن لم أكن معك
وهذا قدري ..وأنا مؤمنة به..وسأظل معك أنت
سأظل أُحبك..حتي إن كان حبي لك ..موت

هناك 9 تعليقات:

mostafa rayan يقول...

السلام عليكم
اولا : كلماتك دي حلوة ويبدو ان قدرالمحبين دائما ان يتعذبوا بفراق من
احبوهم
ثانيا : انا مختلف معاكي في اسم المدونة لو قصدك زمن الحلم الجميل يعني من 50 ولا 60 سنة
فزمان بردة كان في ناس كتير قوي بتجرح وتقسي علي اللي بيحبوهم كل زمن وله جماله وله معطياته وفي زمانا هذا يوجد الكثير من الشعراءالشباب يكتبون اشعارا غرامية اكثر عذوبة من شعراء الأمس
لا يجب ان نصدق تلك الأكذوبةالكبرى التي صدرها لنا الإعلام وقال الزمن الجميل فكما قلت لك لكل زمان جماله ومعطياته
ثالثا: لو سمحتي مممكن تشيلي تأكيد الكلمة من التعليقات لأنه بيخنق اثناء الكتابة
رابعا : ودي اهم حاجة ارجوا ان تتقبلي رأيي بصدر رحب وان تقبلي مروري وتحياتي

Unknown يقول...

ننوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسه
والله اسف جدا علي التأخير بس اكيد هتعذريني لما تعرفي اني عندي امتحانات قاتلاني واكيد كمان هتدعيلي صح.؟

شفتي بقي الكلام اخدنا ازاي ومقلتلكيش انك كل مره بتبهريني بالكلام ده والله مش عارف هلاقي تعليقات تاني ازاي ننوس انتي بجد فنانه بس
مش عارف اقولك ايه تاني
بس بجد لما بلاقيكي معلقه عندي ببقي فرحان اوي انا كمان بدور علي تعليقاتك انتي والله

هستناكي واوعدك كل مره هقعد هدخل عندك اول واحده


ربنا يوفقك

برقووووووووووووووش

ياسر يقول...

قلتي قدرك
فجميعنا شاءت الاقدار
ان تجرح وتمزق قلوبنا
سواء حب قاسي
ويعد نسيانة كبتر لاحد اطرافي
وعلي راي المثل خد الاتحبك
مش الا تحبها
مثل تعبان صح
ههههههههههه
ياسر

nanosa يقول...

السلام عليكم
برقش
ربنا معاك في الامتحانات
وركز بقي
عايزين نسمع اخبار حلوة
وانا بيكفينى انى الاقيك دخلت
وادعياي انت كمان
امتحانى قرب


لك خالص تحياتى

nanosa يقول...

السلام عليكم
اولا شرفتنى بزيارتك
ثانيا كلامك كله صح
ثالثاوده الاهم انا موش بعرف اشيل تاكيد الكلمة
قولي الطريقة وانا اشيله
تحياتى

nanosa يقول...

السلام عليكم
ياسر
شكلك اتجرحت كتير
بس انا عايزة اقولك
ان التفاهم بين الطرفين واحترامهم لبعض
اكتر شئ بيدوم


تحياتى لك

Unknown يقول...

ننوس
وحشني تعليقك ياقمر
هستني اشوفك في مدونتي
سلااااااااام

rtrcbh يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
كما عودتينا يا ننوسه كلماتك رائعه بحق
اسال الله عز وجل ان يوفقك ويحفظ عليك تلك النعمه وهى نعمه الكتابه بتلك المجوهرات اقصد الكلمات
أخوك
د/أبا يحيى وادم

Unknown يقول...

ننوسه
بس جيت اطل عليكي واطمن وامسي
متبقيش تنسينا كده
مستنيكي