الأحد، 18 مايو 2008

كوني يا نفسي مع الله


كتير مننا ممكن تواجهُ صعوبات ف الحياة
كتير مننا ممكن يستسلم ويمشي ف نفس الاتجاه
لكن برضهُ كتير بنكون عايزين مكان فاضي نصرخ فيه ونقول آآآآآآآآآآآه
لكن ف آخر طريقنا..بنوقف وعمرنا ماهنوافقها علي ده اتجاه
لازم ف يوم هنرجع ..ونسكت ولضميرنا نسمع
ولازم ف يوم هنقول ..كوني يا نفسي مع الله
فما أحلاها من حياة
كوني يا نفسي مع الله

هناك 6 تعليقات:

واحد وبيتكلم يقول...

ننوسه كنت بتمني اكون اول المعلقين في يوم من الايام والحمد لله سبقت كل معجبينك عشان اقولك بجد انتي رائعه

كنت هقترح عليكي انك تكتبي كشغر يعني في محتلف المواضيع بس طلع فكرك سابق بكتير كل الكلام

بجد رائعه

nanosa يقول...

السلام عليكم
واحد وبيتكلم
--------------
انت اللي رائع وكلامك جميل
واهم حاجة انك تعلق
ومتقلقش حتي ان كان تعليقك اخر تعليق
لاني انا في ناس كده بدور علي تعليقاتهم بالاسم


لك خالص تحياتي

Unknown يقول...

ننوستي
ايه ده ينفع كده
مش احنا باذئين سوا يبقي نفضل سوا
وعايزك تاخدي ايميليمن البلوج بتاعي هتلاقيه عشان لما تنزلي بوست جديد تقوليلي وانا كمان لما انزل اقولك

عشان اسبق واحد وبيتكلم ههه


اقولك بقي
بجد الشعر المره دي تحفه وحكايه

جميل اوي مهما فعلت ايه يابنتي القساوه دي

ياسيدي

nanosa يقول...

السلام عليكم
----------------
برقووووووووووووش
عامل ايه
حاضر هاخده..بس كده
هو انا عندي اغلي منك

سلام يا اعز اخ
اخخخخخخخخخخخ
نسيت اقولك..انا بستني تعليقك وبقراه حتي لو كان اخر تعليق
سلااااااااام

ياسر يقول...

كوني يا نفسي مع الله
بجد الله عليكي
اجمل حاجة واحساس
في الحياة لما الانسان
يسلم نفسة الي الله
ويتقرب الية بيحس انة
فعلاا مرتاح نفسيا
تحياتي

rtrcbh يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
جزاكم الله خيرا ياننوسه
فحقا ما اجملها الحياه مع الله
اذا تخلى عندك الجميع تجده
اذا عجز الجميع تجده
لايكل منك ولايمل بل دائما ينادى بالاسحار ويقول
هل من مستغفر فاغفر له هل من داعى فاستجب له هل من صاحب حاجه فاقضيها له
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخوك
د/أحمد جمال